neděle 21. října 2018

Jedlé krásy podzimu

Jeden den jsem měla focení a kolem bylo tolik nádherných květin, že jsme je k focení využily a mně potom skončily doma ve váze. :)


Teď už toho sice tak moc neroste, ale i s tím málem si vystačíme. Sbíráme a sušíme šípky na čaj, ochutnali jsme i bukvice, ale než se dopracujete k semínku, zabere to docela dost času. A ti dva popoháněči nemají nikdy dost. :) Zkoušela jsem dokonce i namáčet žaludy, ze kterých se potom dělá mouka, ale při práci s nožem jsem neuspěla, a tak odkládám na neurčito. :)


Co ale využívám, tak svízel, kterého sice v lese není moc, ale je tam. A taky hluchavku, konkrétně fialkovou. Ty už se mi točily v mixéru společně s namočenými semínky a banánem několikrát.


A kolik máme doma barevného listí... třeba na dětské nástěnce, kterou jsme před nedávnem udělali, se vyjímají nádherně. :)

Uvidíme, co nám les přinese příště. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat