pátek 14. září 2018

Jo!! Bunda!!

Jak už to u mě bývá zvykem, rozhodla jsem se ušít něco pro Terezku... A jak to dopadlo? :) Samozřejmě.. Kubíkovi je bunda akorát a Terka si na ni holt počká.


Střiženo jsem měla už v červenci a říkala jsem si, kolik mám do podzimu času. Ani se nenaděju a podzim je tu, a proto jsem si vyhradila jeden celý den - ano, celý, abych ušila softshellovou bundu. Předtím jsem překládala návod z angličtiny a dalo mi to docela zabrat, protože o šití jsem se s nikým ještě anglicky nebavila. :)


Pustila jsem se do toho...začátek dobrý, ale zanedlouho jsem začala nadávat jako nikdy. Když jsem bundu dokončila, byla jsem přesvědčená, že tato už nikdy. Ale... jakmile si ji Kubík oblíknul, tak musím říct, že mu sluší tak moc, že možná ještě spíchnu jednu pro Terku.. ano, opravdu jen možná. :)


Materiál: jarní softshell, lesklá lemovací gumička na kapuci a matná lemovací gumička na olemování rukávů a dolního okraje bundy. 
Střih: Ottobre 3/2018, č. 27, vel. 98 (klasicky jsem přidávala na švy).

Žádné komentáře:

Okomentovat