neděle 18. června 2017

Kvásková alchymie

Zase mě to popadlo. Mám k dispozici kvásek, tak proč toho nevyužít, že? A tak rovnou kupuji dvě pedigové ošatky, melu špaldu a plná očekávání se pouštím do prvního chleba. Akce "šup chleba do trouby a zapařit", která by měla trvat asi 10 vteřin, se u mě poněkud protáhla, a tak nám vznikla taková chlebová placička. Chuťově ale výborná!


Takže jsem se pustila do vyhledávání a čtení všemožných rad a je tu pokus č. 2 se změnou časového harmonogramu, včetně překládání a stáčení chleba do ošatky... výsledek? Sice asi o dva centimetry vyšší, ale pořád placka. A tak jsem začala od chleba z komplet hladké bílé mouky a různě si s tím teď hraju. Kombinací se mi nabízí až až. Co jsem už zdá se vychytala, je bleskurychlé šoupnutí chleba z prkénka na plech, zapaření a očima u toho sleduju, kde se zrovna nacházejí ti dva špunti, aby se mi náhodou nepřipletli pod nohy.
Další postřeh - když je chleba překynutý, je z něj taky placička. :D To se mi zase povedlo dnes...jdu si veselou cestou. :)
Každopádně jsou chleby tak rychle pryč, že je ani nestíhám fotit...

Žádné komentáře:

Okomentovat