neděle 25. června 2017

Jak plním svá předsevzetí...

Letošní rok jsem začínala se třemi body. A jak to vypadá po půl roce?

Focení...
Pořídila jsem si nový foťák - Nikon D700 a k němu objektiv Sigma 35mm f/1.4 art. Záležitost to nebyla vůbec levná, ale výsledky stojí za to! Mám už za sebou asi patnáct různých focení a stále je se čemu učit. Dnes mám za sebou další premiéru - křtiny a v srpnu první svatba. Do té doby se chystám na Nikkor 85mm f/1.8. :) Fotografování mě neskutečně naplňuje a nabíjí novou energií a jsem ráda, že to tak dobře začíná. :)

Mlsání..
Musím říct, že jediný pokrok, co tu nastal je, že se mi v obchodech daří vyhýbat "sladkým regálům", ale jakmile je něco doma nebo u známých, nezvládám to. :) Nutno ale dodat, že díky Terce jsem dost pod původní váhou, takže se tím můžu aspoň omlouvat. ;)

Internet...
S tímto jsem se docela prala. Nakonec jsem se ale vrátila k mé milé Nokii 3100 a najednou jsem měla tolik času a volnosti. :) Žádné pípání, světýlka, klid.. Jenže to si tak jdete se synem po trávě a mobil vám vypadne na jediný kanál široko daleko. Na display se už nedá spolehnout, což je nanic a vracím se zpět k dotykáči. Aspoň než splaším nějaký jiný retro kousek. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat