úterý 26. července 2016

Šicí mini koutek

Šicí stroje u nás od začátku měly místo v komoře. A tak vždycky, když jsem chtěla něco ušít, znamenalo to dotáhnout (v případě Veritasky doslova, protože váží asi tak metrák) stroj do kuchyně na stůl, potom si donést vše potřebné a začít. Někdy byl stůl v kuchyni okupován oběma stroji, a tak už tam na jídlo nebo něco podobného nezbývalo místo.

Začala jsem přemýšlet, kam by se v našem pidi bytě vlezl nějaký stůl a jediné místo bylo v obýváku v rohu. Což ještě vůbec nebylo tak jednoduché, protože na zemi jsou lišty a vlevo kohout od topení, který je akorát ve výšce stolu. Nakonec se tam jako zázrakem podařilo napasovat starý stůl od tchýně (vyšlo to doslova na milimetry) a já jsem spokojená, že mají stroje konečně své místo!! Sice je to vždy velký přesun, když chci šít zrovna na tom druhém, protože stůl není nijak široký, ale alespoň se nemusí uklízet. I Kuba se naučil, že když je přes stroje přehozená hadra, znamená to, že spí. :) Takže naštěstí nemá tendence točit kolečky. ;)
 Tento box je úúžasný a je z Lidlu. Miluju krabičky, takže se není čemu divit, že jsem neodolala ani tomuto pořadači...

Žádné komentáře:

Okomentovat