neděle 24. července 2016

Období látkových plenek

Pokusy o šití látkovek od úplných prvopočátků....



Jako první přišly na řadu tuším fleecové svrchní kalhotky, které jsme ale nakonec nepoužívali.. Byly děsně obrovské.

 
 První kalhotková plenka z flanelu.. taky velká a málo používaná, ale někde se začít musí a já osobně začínala z materiálů "co dům dal"...

 Zleva několik fleecových svrchňáků - příliš jsme nepoužívali (materiál: stará mikina a ikea deka), zelené kapsovky - ty jsem měla oblíbené, ještě máme fialové, malinké světle modré s tmavě modrými patentkami jsou novorozenecké a než jsem si na ně vzpomněla, už byly Kubovi malé. :))) Vpravo pastelky chobotovky. :)

 
Následovaly plenky "pastelky" s dlouhými choboty na snappi sponku... Jejich vzhled a provedení sice není dokonalé, ale využívali jsme dlouho a byly oblíbené.. Materiál: dadka froté

  
První kalhotovky z kvalitních materiálů - úplet, beránek, bambusové froté...


A pak to jelo.. některé z kvalitních materiálů, jiné ze zbytkových látek, triček, ručníků a taky jsem hodně používala již zmíněné dadka froté.

Ještě teď mám našpendlené nějaké noční plenky, ale už se mi do šití nějak nechce, protože malý se pomalu odplenkovává... možná přijde čas u druhého mimi. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat