pátek 18. května 2018

Další rostoucí z jarního softshellu

První kalhoty z jarního softshellu byly pro Terku dost těsné. Sice je obleče přes jednorázovku ještě teď, ale není to ono. A tak jsem zvětšovala a zvětšovala, až z toho vznikly kalhoty skoro jako pro Kubíka. :) Vzhledem k tomu, že nám sluníčko začíná opékat tváře, tak si nejsem úplně jistá, jestli je ještě využije, ale zítra je v plánu les, takže příležitost podrobit kalhoty zatěžkávací zkoušce. ;) Uvědomuju si, že mám ráda, když jsou děti špinavé a spokojené a už se přestávám pozastavovat nad tím, když z pračky vytáhnu něco, co vypadá, jakoby to v pračce vůbec nebylo. ;) aneb šťastné a bezstarostné dětství.


 I když vypadají úplně stejně, Terčiny jsou bez kapes a Kubíkovi jsem později dodělala taky jedny, tentokrát s kapsami. Ty mi připadaly docela malé, než mi došlo, že do nich nebudu strkat své ruce, ale Kubík ty svoje maličký. :)


U Terčiných v pase guma tuším není, u Kubajsových už jo. Kapsy lemovány lesklou lemovací gumičkou. Už mám nakoupené i matné, tak jsem zvědavá na rozdíl...

Střih: Kubíkovy jsou pravděpodobně Ottobre 4/2014, č.18, vel.104. Lesklá lemovací gumička u kapes se mi moc neosvědčila - pouští vlákna...
Terčiny kalhoty s odstupem času odhaduju na střih na tepláčky od mamas & papas, jen nohavice jsou prodloužené. 

Žádné komentáře:

Okomentovat