středa 17. května 2017

První vlaštovka

Už dlouho se odhodlávám k ušití kabelky a teď na to přišla ta vhodná chvíle. Řekla jsem si, že to vezmu opravdu zodpovědně. Vše jsem nastříhala, vyžehlila (nooo, žehličku jsem měla v souvislosti s šitím v ruce asi podruhé) a pustila se do toho. Musím říct, že i když to bylo zdlouhavé, vše šlo pěkně od ruky. Dokonce i paspulka, kterou jsem v životě nedělala.
Z výsledku mám ohromnou radost a už se moc těším, až kabelku vezmu ven na výlet. :)


Knoflík jsem původně zamýšlela kulatý, ale v galanterii jsem změnila rychle názor. :) Popruh měl být odepínací, ale s karabinami mi to už nepřišlo tak jemné. Každopádně musím ještě něco vymyslet, protože jsem si jich objednala asi šest. :) Jediné co, tak zlobí polokroužky, kterými se popruh zkracuje. Jeden se bez problému provlékne druhým a pak je to jak hlavolam, jak ho dostat zpět tak, aby byl popruh rovný. Dobrá zábava na deset minut. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat