neděle 8. ledna 2017

Domácí jogurt

Nevím, jak to máte vy, ale jak se blíží zima, tak se všichni začínají ptát.. "Co chceš na narozeniny? Co chceš k svátku? Co na Vánoce?" a já už jsem tak zblblá, že začínám vymýšlet kdeco. Tak jsem se jednou myšlenkama přiblížila i k jogurtovači, nad kterým jsem už kdysi taky přemýšlela. Manžel se zaradoval, že má dárek jistý, ale... :)
Řekla jsem si, že než koupím další "krám" do kuchyně, zkusím jogurt v troubě. A jsem tomu ráda. Našla jsem tento recept a postupovala podle něj.


Celkem jsem zatím dělala třikrát. Zásadní rozdíl byl v mléce. Když jsem dělala sice z plnotučného, ale krabicového trvanlivého, byl jogurt o dost řidší, zato čerstvé mléko udělalo své a jogurt byl krásně tuhý (ne jako ty z obchodu, ale pro malého dvouleťáka dostačující). Poprvé jsem dala naspod i ovesné vločky a med, což mi neskutečně chutnalo, ale v dalších dávkách na to pokaždé zapomenu. Tak snad příště!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat