pondělí 19. prosince 2016

Perníčky.. poprvé nazdobené :)

Před pár lety donesl manžel z práce recept na perníčky, které jsou ihned měkké... to je sice výhoda, ale taky jsou o to rychleji snězené. :) Osobně polevu na perníkách nemusím, ale musím uznat, že vypadají mnohem lépe. A tak mě to baví!!! První várka zdobena sáčkem s ustřihnutým rožkem, druhá už zdobící tužkou. Ale to bych to nebyla já, abych pokaždé něco pokazila, takže nejdřív bylo v polevě málo cukru a při druhém pokusu jsem zase cukr neprosila, takže jsem musela nakonec použít tlustší nástavec, než jsem původně chtěla. Ale líbí se mi. :)


2 komentáře:

  1. Moc hezké perniky a přeji ti pohodové vánoce EVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrát díky. Teprve se učím. :-) Tobě taky krásné a klidné Vánoce!

      Vymazat