středa 30. listopadu 2016

Noční plenky

Už od doby, kdy jsem hromadně šila pro syna plenky, mám střiženo na asi 6 nočních plenek. Podle srovnávání střihů jich je většina obkreslena podle originál noční Bamboolik a jedna je noční Anavy. Bamboolik má lastin našitý i na bříšku, ale moje lenost byla silnější, takže lastin jen klasicky kolem nožek a na zádech.

Musím říct, že i když jen pro svou potřebu, tak jsem plenek už našila celkem hodně, ale pořád to není ono. Především našívání lastinu..aby to bylo souměrné na obou stranách, lastin byl stejně natažený, suchý zip pěkně rovně přišitý...
No, stále je se co učit, ale popravdě jsem se k těmto posledním plenkám odhodlávala opravdu dlouho, takže až objednám poslední kousek lastinu, který mi chybí a došiju je, asi se na plenky dlouhou dobu nepodívám... :-)

Čtyři jsou z froté od Dadky - 3 vrstvy a uprostřed ještě vrstva navíc. Modrá plenka má uvnitř beránka a vnější vrstvy jsou tuším flanel - zkrátka zbytky. A poslední má uvnitř opět beránka, vnitřní vrstva bambusové froté a vnější opět nějaké froté co dům dal..

Žádné komentáře:

Okomentovat