čtvrtek 25. srpna 2016

Stop mikrotenovým sáčkům

Když jsme se v poslední době několikrát vraceli z nákupu a já začala vybalovat věci, došlo mi, že nastal čas, abych konečně ušila nějaké pytlíky na ovoce a zeleninu, protože ta tuna sáčků, co se nám tu kupí je hrozná. Sice máme minikoš na směsný odpad, do kterého právě tyto sáčky používáme, ale ani tak se jich nestíhám zbavovat...


Namátkou jeden nákup..nektarinky, papriky, banány, cibule, hrozny, rajčata... a to nepočítám pečivo. Na jeho uchovávání v látkových pytlících, aby neztvrdlo jsem ještě nepřišla...
A tak jsem si u tchýně vyprosila starou záclonu (světe div se, ale doma opravdu nemáme v oblasti záclon zásoby na rozstříhání..i když dalších krámů je tu dost :-) ) a hned večer jsem střihla asi na 9 pytlíků. Rozměr jsem dělala zatím jen tak od oka, to se ozkouší, ale myslím, že poprosím ještě o ten větší kus záclony stejného vzoru. :-) Plánuju totiž pytlíky porozdávat a třeba někoho taky zaujmou. :-)

Rozměry:
  • Největší jsem udělala cca 38x41cm, ale ten je opravdu obrovský...asi pytel na brambory. :-) 
  • Větší je cca 30x34cm. Tam se pohodlně vleze asi 10 banánů..
  • Menší má cca 27x30cm
  • Nejmenší na pár cibulí apod. 

Tady jeden dobrý článek s návodem na ušití. Jen se mi nelíbilo provlékání šňůrek dovnitř, tak jsem to trochu upravila. Sice je rantlík směrem ven, ale je to pohodlnější a na zácloně to téměř není vidět.

Žádné komentáře:

Okomentovat